Tuesday, March 12, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 12 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 12 martie 2013. Daca vreti sa vorbiti cu Stefania iata: Adresa de Facebook a Stefaniei Mireasa pentru fiul meu este ASTA. Este o pagina de fapt. Scrie acolo, dar nu prea raspunde la mesaje. Incercati-va norocul totusi.
S-au dat imagini din clubul in care au fost mamele si fetele de 8 martie. Baietii au avut ceva temeri.
Eu zic sa nu-si faca probleme, e doar Ziua Femeii, nu se intampla nimic grav.  Dragi baieti, nu va faceti griji.


Emisiunea de la 14:00. Dragos s-a suparat din nou pe Cornelia. Doamna Stefana a spus ca, Cornelia i-a facut semn unui dansator sa se apropie. Dragos nu poate accepta o astfel de femei. Scandal in casa Mireasa pentru fiul meu din cauza unui ARDEI. Dragos a luat un ardei din borcanul lui Dragos(acesta crezand ca este al Lorenei) si Razvan i-a atras atentia. Mi-a venit sa rad. Dar si Andreea s-a suparat pe Alin pentru ca s-a jucat cu fetele, respectiv Vanessa si Cornelia. Atunci cu apa.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment