Monday, March 11, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 11 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 11 martie 2013. Nu stiu cu ce sa incep rezumatul emisiunii Mireasa pentru fiul meu de azi. Sa vorbesc despre problemele fetelor cu somnul sau despre certurile pe mancare. Am impresia ca fetele nu dorm noaptea, de aceea pica dupa-masa ca mustele. Cred ca doar oamenii care lucreaza 8-10-12 ore pe zi sunt atat de obositi.
Nu mai discut subiectul cumparaturi.


Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. A revenit Stefania cu mesaje pentru concurenti. Cristina a fost afectata de plecarea Stefaniei si din aceasta cauza s-au declansat niste neintelegeri intre ea si Cosmin. Lorena a inteles faptul ca George nu a reactionat mai vehement la mesajul fostei pentru ca nu a vrut sa o raneasca. In ceea ce ma priveste, sunt sigura ca o place pe Lorena si nu are nimic de ascuns. Florin o place pe Iuliana. Insa eu cred ca ea nu-l refuza doar pentru a scapa de nominalizari si eliminari. E caldut in casa Mireasa pentru fiul meu. Dragos s-a enervat pe Florin, noroc cu camerele cred.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment