Saturday, March 9, 2013

Stefania a fost eliminata din casa Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Stefania a fost eliminata din casa Mireasa pentru fiul meu. Nu pot sa spun ca nu ma asteptam. In primul rand pentru ca Stefania si-a dorit foarte mult sa plece, inca de saptamana trecuta am vazut-o cu lacrimi in ochi. Am fost sigura ca Florin va fi protejat, el a obtinut locul la voturi pe site-ul voteazamireasapentrufiulmeu.ro. 

Nu ma asteptam ca Andrei sa ocupe locul 2 insa poate din cauza faptului ca e singur si in casa mai sunt fete singure, publicul a decis sa-l voteze pentru a ramane. Florentina, hmm, ma gandeam ca se va duce o batalie intre cele doua, insa ea a avut mai multe voturi. 


Stefania a stiut ca va pleca in seara aceasta. Motiv pentru care au venit si parintii ei sa o ia la Valcea, alaturi de George, fost concurent Mireasa pentru fiul meu. Insa cred ca Stefania va reveni luni, pentru o ultima emisiune. Cristina a fost foarte afectata de plecarea Stefaniei pentru ca cele doua erau apropiate. 

Succes Stefania!




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment