Saturday, March 9, 2013

Gala Mireasa pentru fiul meu din 9 martie 2013

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 9 martie 2013. Urmariti mai jos prima parte din Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Pana la urma se pare ca mamele si fetele au iesit in club de 8 martie, unde se pare ca s-au distrat de minunte.
Nah, se pare ca, Cristina nu se mai simte bine in competitia Mireasa pentru fiul meu. Cred ca doamna Emilia s-a suparat. Se pare ca Florin si Razvan plac aceeasi fata. Probabil de aici si neintelegerile dintre ei. Nu se termina lumea din cauza unei femei.

In rest, vesnicele neintelegeri dintre Dragos si Cornelia.
Gala Mireasa pentru fiul meu de la 17:00. Fosta iubita a lui George a sunat si i-a spus ca inca il iubeste si il asteapta acasa. La voturi, pe locul 1 a fost Florin. Pe locul 2 la voturi, s-a clasat Andrei. Locul trei a fost ocupat de Florentina. Stefania a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment