Friday, March 8, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 8 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 8 martie 2013. In primul rand vreau sa urez un calduros La Multi Ani tuturor femeilor. Mamici sau nu, bunici, iubite, pentru toate femeile, va doresc o primavara minunata si o viata frumoasa.
Revenind la Mireasa pentru fiul meu.
Nu mi-a picat bine emisiunea de azi. Florin si Razvan s-au certat din cauza fetelor, mai exact a Iulianei. Efectiv aceasta cearta mi-a stricat ziua. Florin a inceput sa se contrazica, a zis mai demult ca a avut o copilarie grea, azi a spus ca a fost rasfatat. Nu stiu ce sa mai spun.
Concurentele, mame si fete au primit cadouri si flori. Nu voi insira aici tot ceea ce au primit fetele si mamele, puteti sa le vedeti mai jos. Dragos i-a oferit Corneliei flori si un cadou. Florin i-a daruit un trandafir alb si i-a spus ca-si doreste sa ramana prieteni.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment