Wednesday, March 13, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 13 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 13 martie 2013. Emisiunea de dimineata. Am avut un mic soc, Cornelia s-a vopsit saten inchis, de fapt a spus ca asta era culoarea ei naturala.  Se pare ca George i face diverse complimente Lorenei , lucru care imi place pentru ca este un show matrimonial. Oricum am observat ca cei doi se joaca in emisiune, deci se plac.
George spune ca uneori e prea tarziu sa-i spui unui om Te iubesc.
De acord cu el. Trebuia sa-l opreasca atunci cand s-a inscris la emisiunea Mireasa pentru fiul meu.
Bunica s-a saturat si de Florin si de Razvan si de tot:)).
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Toata emisiunea s-a invartit asupra aceluiasi subiect. Faptul ca, Cornelia a dansat cu un baiat un club. Doamna Elena declara ca, Cornelia a dansat cu un baiat in club cand operatorii filmau scena. Alin a spus ca nu a fost niciodata prieten cu Dragos. Si acum, in concurs, este doar iubitul Andreei.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment