Thursday, March 14, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 14 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 14 martie 2013. Emisiunea de dimineata nu prea mi-a placut. Razvan si Florin s-au certat din nou in platoul emisiunii Mireasa pentru fiul meu. Si ca totul sa fie perfect, in conflictele dintre ei au intervenit si doamna Maria si doamna Elena. Florin e ferm convins ca Razvan o place pe Iuliana. Iuliana declara nu are nimic cu Razvan.

Nu vreau sa mai discut despre acest subiect. Astept emisiunea de la ora 14:00, poate cu subiecte mai interesante.


Emisiunea de la ora 14:00. Foarte multe subiecte n-au fost. Lorena s-a scapat si a dat de inteles ca-l place pe George. Cristina vrea sa paraseasca emisiunea Mireasa pentru fiul meu, doamna Emilia nu prea este fericita de acest aspect. Oricum nu cred ca fanii o vor lasa sa plece.




Articole similare:






1 comments:

  1. Doamna Stefan, sincer, va faceti de ras. Cum puteti sustine si acum ca a gresit Cornelia in club? Sunt casatorita si am fost cu toate fetele in club. Daca stai si te uiti si apaluzi, inseamna ca iti inseli sotul, iubitul? Va rog frumos, sincer repet, va faceti de ras!!!

    ReplyDelete