Friday, March 15, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 15 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 15 martie 2013. Concurentii Mireasa pentru fiul meu au avut o activitate ieri seara. Mai exact la fotbal. Iuliana si Vanessa au avut mici neintelegeri. Nu pot sa zic ca nu ma asteaptam, chestiile astea sunt normale in casa Mireasa pentru fiul meu la un moment dat.
Misto. Concurentii au facut gratar, au dansat. Unele fete s-au culcat dupa masa iar baietii au fost nevoiti sa plece. 

Doamnei Stefana i-a parut rau a spus acele lucruri referitoare la Cornelia. Unii concurenti cred ca Dragos si Cornelia se impaca. Eu cred ca nu va dura.
Emisiunea de la ora 14:00. Vannesa a cazut in dus, a facut o entorsa,a venit ambulanta. Baietii s-au speriat. Steliana s-a suparat pe Lorena pentru ca aceasta i-a atras atentia sa fie mai atenta cum se joaca cu George pentru lucrurile se pot interpreta, cum a patit Dragos. De astazi, George si Lorena sunt oficial un cuplul. Maine, la Gala Mireasa pentru fiul meu vine Maricel.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment