Friday, March 15, 2013

Lorena si George formeaza un cuplu

Labels:

Lorena si George formeaza un cuplu. Se pare ca am anticipat cand am facut un sondaj referitoare la cuplul favorit pe un alt blog. Mi-am dat seama ca cei doi se plac. Ma rog stiam ca George o place mult pe Lorena. Ea a fost mai retinuta dar se vedea cu ochiul liber ca nu-i este indiferent.

In emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 15 martie totul a devenit oficial. Lorena si George sunt impreuna, formeaza un cuplu. Si cireasa de pe tort a fost un sarut in direct intre Lorena si George. A fost unul putin timid, dar a fost. Probabil ca foarte multi sustinatori ai Lorenei sunt multumiti de aceasta stire. Sa nu uitam ca Lorena a primit multe mesaje in care sustinatorii o indemnau sa se apropie de George fiindca este un baiat care merita.


Asa ca avem cel de-al patrulea cuplu in casa Mireasa pentru fiul meu. Sa fie intr-un ceas bun, sa-i vedem in finala si sper sa le mearga bine.
Eu am crezut ca stirea se pastreaza pentru Gala Mireasa pentru fiul meu de maine. Stiam ca se petrece ceva intre cei doi din momentul in care George a spus ca va lamuri totul sambata, in Gala.







Articole similare:






0 comments:

Post a Comment