Saturday, March 16, 2013

Gala Mireasa pentru fiul meu din 16 martie 2013

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 16 martie 2013. Aveti mai jos prima parte, gala Mpfm de la ora 14:00. Astazi e o zi speciala. Este ziua de nastere a doamnei Mirela. La Multi Ani, sa fiti fericita, sanatoasa si fericita. Staff-ul si concurentii i-au pregatit o supriza.
S-au facut nominalizari. Astfel fetele nominalizate sunt: Cristina, Steliana , Iuliana si Vanessa. Baietii
nominalizati sunt Andrei, Razvan, Victor, Alin si Florin. A venit si mama Cristinei care se pare ca o sustine, nu o mai incurajeaza neaparat sa ramana in casa Mireasa pentru fiul meu.


Gala Mireasa pentru fiul meu de la 17:00. Maricel a venit in platou si a spus ca Lorena a facut un cuplu pentru concurs. Insa asta nu mai conteaza, Lorena este foarte fericita. Steliana a declarat ca-l iubeste pe un fost prieten, Emil, dar toata casa si inclusiv eu,am inteles ca e vorba despre Dragos, insa cum acesta nu i-a raspuns, a inventat ceva. Clasament fete. Mireasa saptamanii a fost Lorena. Locul 2 Cristina. Locul 3 Andreea. Clasament baieti. Locul 1 George Locul 2 Doamna Luminita si Alin. In cursa spre eliminare au intrat Victor, Andrei, Iuliana si Steliana.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment