Sunday, March 17, 2013

George pe locul 1, Steliana, Iuliana, Victor si Andrei propusi spre eliminare

Labels:

Avem patru propusi spre eliminare saptamana aceasta. Asta pentru ca Iuliana, Steliana, Victor si Andrei sunt propusi spre eliminarea din casa Mireasa pentru fiul meu. Aveti ocazia sa-i votati toata saptamana pe site-ul voteaza Mireasa pentru fiul meu, stiti care este. 
Victor si Andrei au fost propusi spre eliminare de catre Lorena, care a obtinut titlul de Mireasa saptamanii in cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu de ieri.
George a obtinut locul 1 la baieti. Doamna Mirela a facut chiar o gluma. George la putin timp dupa ce a intrat in casa Mpfm a devenit Mama saptamanii. El a mai fost protejati, insa atunci fusese nominalizat. De catre Narcisa, care nu am inteles de ce l-a  nominalizat. A zis atunci ca Lorena nu va face un cuplu cu el, dar nu am crezut-o oricum.
Pe locul 1 fiind un baiat, s-a trecut la locul 2 in clasamentul baietilor si mamelor. Doamna Luminita a obtinut locul 2. Dansa le-a nominalizat pe Iuliana si Steliana.


Personal sper ca Steliana sa fie eliminata din casa Mireasa pentru fiul meu. Si nu pentru ca l-ar place pe Dragos, nu o condamn ca s-a indragostit, insa nu a vrut sa recunoasca (probabil fiind Dragos nu i-a raspuns si probabil si din rusine fata de Cornelia) si ne-a mintit in direct. Mi-a placut oarecum Steliana, dar nu imi mai place. 

De obicei nu-mi place sa influentez pe nimeni. Fiecare voteaza cum doreste. Un lucru e clar. Nu o voi proteja pe Steliana si recomand sa faceti la fel.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment