Sunday, March 17, 2013

Poza cu Mirela, fosta iubita a lui George Mpfm

Labels:

Poza cu Mirela, fosta iubita a lui George Mpfm. Am primit un pont. Se pare ca cineva, dintre detectivele noastre, au gasit pe Facebook o poza cu fosta iubita a lui George, concurent Mireasa pentru fiul meu. Din pacate nu am gasit adresa de Facebook a Mirelei fosta iubita a lui George Mpfm, in schimb am gasit o poza. Trebuie sa recunosc ca eram foarte curioasa sa vad cum arata Mirela. Eram curioasa sa vad cum arata, daca e frumoasa etc.
Si da, Mirela este frumusica. O fata cuminte as putea spune daca ma uit la fotografia ei. Inca nu stiu 100% daca este chiar Mirela, dar multe persoane spun ca ea este. Poate o sa avem placerea sa o vedem si noi. Sau trecutul ar trebui ingropat. S-au iubit, lucrurile nu au mers.

Apropo de foste relatii. Bianca, fosta concurenta Mpfm 1 care a primit multe mesaje de la Piu Piu si care s-a mutat la Deva pentru a fi alaturi de el, s-a despartit de el. Greu se mai aprind fostele iubiri. Parerea mea.

Sursa foto: Facebook.com





Articole similare:






2 comments:

  1. Fosta iubita a lui George arata ca o taranca,Lorena este mult superioara,este si mai frumoasa si mai eleganta si stie sa se imbrace.Este clar de ce nu s-a mai intors la fosta George si il felicit pentru acest lucru.

    ReplyDelete
  2. http://www.facebook.com/maria.maria9222
    Adresa faceebook Mirela

    ReplyDelete