Monday, March 18, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 18 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 18 martie 2013. Emisiunea de dimineata Mireasa pentru fiul meu. Steliana nu recunoaste nici acum ca-l iubeste pe Dragos. Nici concurentii nu o cred. Oricum, dupa ce i-a spus Te iubesc enorm, s-a intors cu spatele, evident rusinata. De fapt ea i-a placut pe Razvan, Andrei si Dragos.  Anumite chestii se bat cap in cap, asa ca foarte multi dintre noi am inteles ca este vorba despre Dragos.
Mie nu-mi plac minciunile. Nu uitati sa votati Iuliana, Steliana, Victor sau Andrei.
Cica daca Dragos i spunea ca si el o iubeste, ea il palmuia. Eu am ramas interzisa. Din punctul meu de vedere, Steliana minte. Si sper sa paraseasca competitia sambata.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 18 martie 2013 de la ora 14:00. Steliana o da in continuare cu iubirea ei de prin manastire cu care nu se poate legatura. Somn, somn si iarasi somn in casa fetelor. Deja a inceput sa ma oboseasca acest subiect. Cornelia a cerut 1 minut fara lavaliera pentru a-i spune ceva lui Dragos. Si i-a spus ca-l iubeste pentru a-i demonstra ca nu-i pasa de camere. Eu sunt sceptica, relatia lor nu va dura mult. Isi arunca vorbe grele, se cearta si apoi se iubesc.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment