Tuesday, March 19, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 19 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 19 martie 2013. Puteti urmari mai jos reluarea emisiunii de dimineata, Mireasa pentru fiul meu. Pentru inceput, s-au difuzat niste imagini cu niste discutii intre Andreea si Alin, mai exact ca acesta nu tine la glume. Nimic grav, se mai intampla in cupluri. Problema e ca si Cornelia s-a suparat pe Andreea pentru ca aceasta i-a spus ca nu este pregatita sa fie asistenta medicala pentru ca nu a ajutat-o pe Vanessa.

Din nou discutii intre Florin , Razvan si Iuliana. Florin a declarat ca nu-l suporta pe Razvan. Si bunica s-a suparat si a spus ca nu va mai interveni pentru Florin pentru ca nu o asculta niciodata.

Mireasa pentru fiul meu din 19 martie 2013 de la ora 14:00. Florin iarasi a avut divergente cu Razvan si a si plans. Nu am inteles exact de ce a plans. Andrei iese la o cina cu Vanessa. Razvan o place pe Vanessa cu care s-a si jucat. Nu cred ca l-am vazut pe Razvan sa se joace asa cu o fata. Naricsa a luat-o la intrebari pe Lorena de ce l-a sfatuit pe Razvan sa aibe grija la fetele noi. Eu stiu de ce s-a iscat acest subiect. Are legatura cu nominalizarea lui Victor.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment