Wednesday, March 27, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 27 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 27 martie 2013. Si cand ne-a zis doamna Mirela ca s-au intamplat multe in club, a avut dreptate. Dupa sarutul lui Florin, astazi Andrei a declarat ca si el s-a sarutat cu o fata, Luiza. Ca si-a gasit jumatatea dar inca nu stie ce sa faca, sa ramana sau sa plece. Florin doreste sa paraseasca competitia Mireasa pentru fiul meu pentru Maria.

Dar s-a mai vorbit si despre Steliana si reactiile ei dupa ce Emil a declara ca nu va mai vorbi niciodata cu ea.Vedeti imaginile mai jos.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. S-au difuzat din nou imagini din club. Astfel, am aflat de ce s-au certat Cristina si Cosmin. De vina este faptul ca au consumat cam multe chestii, se vor impaca ei. De altfel, cei doi pareau mai bine azi. Dar si Andreea si Alin au avut ceva divergente dupa club. Alin a spus ca sare gardul, Andreea s-a speriat. Totul s-a calmat acum. Cea mai amuzanta parte a fost ca am aflat ca Dragos a dormit in boxeri si cu geaca de fas pe el. Cornelia a fost deranjata de modul in care s-a comportat Dragos in club. In apararea lui a sarit doamna Stefana care a spus ca si Razvan a dansat cu Cornelia Steliana, sa-ti fie rusine. Asta e pentru a doua oara cand ma dezamagesti.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment