Wednesday, March 27, 2013

Fata cu care s-a sarutat Andrei in club

Labels:

Doamne, ca m-a luat si rasul azi dimineata. Am aflat ca si Andrei s-a sarutat cu o fata in club Princess. Fata cu care s-a sarutat Andrei in club se numeste Luiza si este sora lui Ionica, prietenul din armata a lui Florin. Asta da distractie. 
Faza a fost asa. Ionica s-a dus in club cu sora lui si prietena ei. Prietena ei, Maria Popescu s-a sarutat cu Florin. Sora lui Ionica, Luiza, s-a sarutat cu Andrei. Incurcate sunt caile Domnului. Si cred ca Ionica a ramas singur.
Adresa de Facebook a fetei cu care s-a sarutat Andrei este ASTA. Aveti mai jos si cateva poze cu ea. Eu am vazut pozele cand am cautat unele cu Florin dar nu mi-am imaginat ca si Andrei a facut ceva.
Sursa pozelor: Facebook.com
Se pare ca doamna Mirela nu vede cu ochii aceste chestii. De fapt, ea nu crede ca fetele care merg in club, merg sa se casatoreasca. Eventual sa se distreze.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment