Tuesday, March 26, 2013

Maria il va astepta pe Florin afara

Labels:

In sfarsit azi s-a difuzat materialul cu Florin si fata cu care s-a sarutat in club. Am mai spus, o cheama Maria Popescu. Adresa de Facebook a Mariei este Aceasta. Cine este fata? Se numeste Maria Popescu, este din Caracal-Olt si este studenta la Farmacie Veterinara in Bucuresti.

Astazi, Florin a declarat ca ea i-a spus ca-l va astepta afara. Si astfel Florin ar vrea sa plece acasa sau ca ea sa vina in platoul Mireasa pentru fiul meu.

Dar ce spune ea? Eram curioasa sa vad cum reactioneaza ea. S-au cunoscut sambata, s-au distrat, totul putea sa se rezume la asta. Ei, Maria si-a pus poze cu ea si Florin pe profilul ei de Facebook. Pare incantata de Florin. 


Eu nu cred ca ea va intra in casa Mireasa pentru fiul meu. Fiind studenta la Medicina Veterinara, banuiesc ca au foarte multe laboratoare si practica. Nu cred ca va da cu piciorul studiilor. Cred ca Maria va fi invitata in platoul emisiunii Mireasa pentru fiul meu sambata si cam atat. Si daca relatia devine serioasa, poate ca Florin ca parasi competitia Mireasa pentru fiul meu. Ramane de vazut ce se va intampla. Sper doar ca Florin sa nu aibe din nou un esec.

Maria Popescu
Yesterday near Ghencea, Bucuresti via mobile
Sigur te aștept...De asta sa fi sigur Ciobanica Florin !!!!!




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment