Tuesday, March 26, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 26 martie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 26 martie 2013. Astazi in sfarsit s-au dat imagini din club. Am inteles de ce s-a suparat Cornelia pe Dragos. De asemeni, in emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la 14:00 am aflat motivul pentru care Cristina si Cosmin s-au certat.
In rest, ceva nemultumiri legate de comportamentul si dezvaluirile Stelianei.
Saracul iepuras al Corneliei si a lui Dragos. Doamna Luminita a spus ca acestia o hranesc rar pe Sheila.  Doamna Stefana a contrazis-o si a spus ca ea mereu hraneste iepurele.
Dragos asculta paharul ce spune staff-ul prin perete.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 26 martie, ora 14:00. Nimic nou pentru mine oarecum. S-au dat imagini cu Dragos care a primit pupici de la admiratoare dar a si oferit numarul de telefon unei fete. Cornelia s-a suparat. S-au dat imagini cu blonda lui Florin, Maria. Am aflat de ce s-au certat Cristina si Cosmin. Cristina a dansat si a facut o poza cu Andrei. Cosmin s-a suparat si a avut o iesire violenta. Acum, amandoi sunt suparati si declara ca nu se vor mai impaca.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment