Saturday, April 13, 2013

Doamna Cristina, concurenta Mireasa pentru fiul meu si Mama saptamanii

Labels:

Doamna Cristina a devenit de azi concurenta Mireasa pentru fiul meu cu drepturi depline. Si nu doar ca acum este concurenta, dar a obtinut locul 1 la mame si a devenit Mama saptamanii dupa doar 1 saptamana de la intrarea in casa Mireasa pentru fiul meu. Nu pot spune ca nu ma asteptam la acest lucru pentru ca George a mai fost pe locul 1 in clasamentul baietilor.

Doamna Cristina a fost votata in proportie de 82,2% sa devina concurenta cu drepturi depline in casa Mireasa pentru fiul meu. Si sper sa aibe de grija de George si noul ei copil, Lorena. Vor avea nevoie de sprijin mai ales ca aceasta competitie va deveni din ce in ce mai grea. 


Doamna Cristina le-a nominalizat pe Steliana si Cristina(la cerere). Cristina  a fost protejata, a obtinut locul 2 si a depasit-o pe Andreea.  Desi isi dorea mult sa plece acasa. Cristina va ramane pana in finala, parerea mea.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment