Saturday, April 6, 2013

Florin si bunica locul 1 la voturi, Vanessa a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Vanessa a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu pentru ca a obtinut ultimul loc pe site-ul voteazamireasapentrufiulmeu.ro. Florin si bunica au obtinul locul 1 la voturi. Nu arei rost sa va explic cat de suparat a fost Florin cand a auzit ca va ramane in casa Mireasa pentru fiul meu. A avut nevoie de aer cand a auzit ca sustinatorii l-au votat sa ramana in casa Mireasa pentru fiul meu.

Andrei si Narcisa au ramas in continuare in casa. Dar am o presimtire ca si ei urmeaza la rand. Nici eu nu-i mai vad rostul lui Andrei in casa, dar nu este singurul. Mai sunt si alte persoane.


Locul 1. 29,5% din voturi Florin si bunica
Locul 2. 26,2% din voturi Andrei
Locul 3. 22,9% din voturi - Narcisa
Locul 4. 21,4% din voturi - Vanessa.
Vanessa a fost eliminata din competitia Mireasa pentru fiul meu. La cat de agitat a fost Florin, eu cred ca pana la urma totul se va termina cu escaladarea gardului. Eu il cred il stare pe Florin sa sara gardul pentru Maria, telespectatorii nu vor sa-l elimine, dupa cum s-a vazut.






Articole similare:






3 comments:

  1. CEL MAI GREU INCERCAT CUPLU DIN CASA MPFM MERITA SA CASTIGE ACEST SEZON SI ANUME CRISTINA SI COSMIN,VOTEZ CRISTINA PANA LA FINAL .

    ReplyDelete
  2. O votez si eu pe Cristina,dar nu o votez pe Emilia ,nu o mai suport si o vreau afara din casa.

    ReplyDelete
  3. Ma bucur pentru Cristina si Cosmin.Am platit la biserica acatist pentru a li se intari iubirea,legatura lor si nimeni sa nu-i desparta .Cristina va fi puternica,nu va mai tine cont de vorbele fara rost ale Emiliei ,va discuta doar cu Cosmin cum a facut si pana acum,nu are nevoie sa-i ceara consimtamantul Emiliei pentru ca ei se vor casatori afara ,vor avea propriul camin si Emilia poate ramane singura si singura mama blamata din toate seriile pe care eu le-am vazut.
    Daca nici de data aceasta dupa discutiile cu Claudia ,Emilia nu a inteles ca trebuie sa se schimbe ,atunci sa fiti siguri ca pe Cosmin o sa-l piarda ,Cosmin se va indeparta de ea si isi va trai iubirea cu Cristina ,iar mama Cristinei va fi un ajutor pentru cei doi. Cosmin va gasi in mama Cristinei o adevarata mama pentru el, pentru ca mama Cristinei o sa-l aprecieze la adevarata lui valoare si-l va iubi si-l va respecta tot atat de mult ca si pe Cristina . Pentru d-na Elena va simti ca are doi copii un baiat si o fata.Le doresc din suflet sa fie fericiti si sa se iubeasca.Le-am pus acatiste la biserica sa li se intareasca iubirea ,sa se inteleaga si sa fie doar ei si atat.Emilia n-are decat sa stea cu Elena si sa barfeasca ce daca e postul mare .

    ReplyDelete