Saturday, April 6, 2013

Gala Mireasa pentru fiul meu din 6 aprilie 2013

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 6 aprilie 2013. Poate pana acuma ati reusit sa vizionati gala Mpfm din 6 aprilie 2013, eu doar acum am ajuns acasa.
Mama lui George, doamna Cristina a revenit in platoul Mireasa pentru fiul meu. Toti concurentii au fost de acord ca dansa sa intre in competitie. Trebuie sa o votati pe mama lui George pe voteazamireasapentrufiulmeu.ro. Daca doriti sa intre in casa sau nu.
Narcisa s-a suparat pe Victor pentru ca a primit un mesaj din partea unei prietene care-i spunea ca a devenit un catelus si ca oricum nu este placuta de public si acesta nu i-a luat apararea.
Alte subiecte. Cornelia si Dragos au urlat pe materiale astfel incat a fost nevoie sa-mi dau sonorul mai incet.
Cristina si doamna Emilia au avut din nou conflicte.
Clasament voturi site:
Locul 1. Florin
Locul 2. Andrei
Locul 3. Narcisa.

Vanessa a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu. Parea a doua din emisiune .




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment