Saturday, April 20, 2013

Gala Mireasa pentru fiul meu din 20 aprilie 2013

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 20 aprilie 2013. Prima parte a Galei Mpfm din 20 aprilie. Pfff, se sapa adanc in trecutul anumitor concurenti. Oare sa demonstreze ca se minte sau?Conflictul dintre Narcisa si Cornelia s-a aprins mai tare. Cornelia a fost acuzata ca a dormit la Samir inainte sa intre in casa Mireasa pentru fiul meu. Tatal prietenei Corneliei a spus ca aceasta i-a fost si infidela lui Samir.
A venit si tatal Stelianei in platou. Pana si dansul a dezaprobat comportamentul ei. Am pus imaginile de pe youtube, cele de pe webcast imi sacadeaza.


Mirela spune ca a lovit-o. Vad ca emisiunea se transforma intr-un serial politist cu dosare si tot felul. Nu inteleg de ce este atat de important trecutul. Mirela a inceput sa urle la telefon astfel incat a fost nevoie sa dau sonorul mai incet. Ulterior, am inchis TV-ul si m-am uitat in reluare. Andrei si Florin au ramas in casa. Steliana a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment