Saturday, April 20, 2013

Steliana a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Steliana a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu in aceasta seara si va spun sincer ca m-am bucurat. Cred ca fost unul dintre singurele momente din Gala Mireasa pentru fiul meu care mi-a placut. A fost prea mult tam-tam, urlete, isterii, sapat in trecutul concurentilor. Samir, Maricel, Mirela...Ce cauta aceste persoane in platou?Pai de ce nu se aduce de exemplu Bogdan Stelea Jr.( fostul iubit al Andreei), sau pe fostele lui Dragos, fostele lui Razvan ec.

Andrei a obtinut locul 1 la voturi cu un procent d 36,1%.
Locul 2 a fost ocupat de Florin impreuna cu bunica si au avut un procent de 34,1% din voturi.
Locul 3 a fost obtinut de Steliana cu doar 29,8% din voturi.

Steliana  a fost eliminata din casa Mireasa pentru fiul meu. Mai ramane sa fie eliminate cateva persoane si vom avea tabloul final Mpfm.


Ma bucur ca a plecat Steliana. De ce?Pentru ca sunt sigura ca i-a declarat lui Dragos ca-l iubeste, dupa care ulterior, fiindca nu a primit un raspuns de la acesta, ne-a mintit ca era vorba despre fostul iubit, pe care l-a implicat aiurea.
Apoi au urmat crize, urlete referitoare la curatenie si alte cele. Macar acuma e linistita acasa. Nu mai are toata casa ceva cu ea si isi poate face curat dupa cum doreste.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment