Saturday, April 27, 2013

Gala Mireasa pentru fiul meu din 27 aprilie 2013

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 27 aprilie 2013. Dupa cum am mai spus, ma uit din ce in ce mai rar. Nici azi nu am vazut emisiunea Mpfm in direct, doar reluarea. Doamne cum arata Andrei. Nu stiu de ce a stat atat in soare, arata groaznic, zici ca a sudat fara masca.
Gala Mpfm de la 14:00. Mamele si fetele au facut nominalizari. Dintre fete Florentina, Cristina, Narcisa.
Doamna Stefana e moale, putea sa o nominalizeze pe Narcisa, e un concurs totusi. Si se exprima extrem de greu.
Fetele au facut nominalizari. Andrei, Florin, Razvan si Cosmin au fost propusi spre nominalizare.
Nu voi comenta telenovela de Dragasani, vedeti mai jos.

Pfiu, sa fiu eu. Victor si Narcisa s-au logodit. Deci pentru numele lui Dumnezeu.
Gala Mpfm de la 17:00. Doamne, Maricel a fost din nou invitat in platou. Se pare ca Lorena si George nu sunt deloc lasati in pace. Astfel incat Lorena a ajuns sa se indoiasca de sentimentele lui Maricel. Mama saptamanii a fost doamna Cristina. Pe locul doi doamna Emilia si Cosmin. Mireasa saptamanii a fost Lorena, pe locul doi Cristina. In cursa spre eliminare au intrat Narcisa, Florin si Andrei.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment