Friday, April 26, 2013

Mireasa pentru fiul meu 26 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu 26 aprilie 2013. O sa sune putin ciudat dar am inceput sa ma uit mai putin la Mireasa pentru fiul meu. Unul dintre motive ar fi acela ca nu am mai fumat de aproape 2 saptamani, dupa 10 ani de fumat. Iar in cadrul emisiunilor Mpfm se vorbeste foarte mult despre mancare, tigari, se dau imagini cu concurentii care fumeaza afara si efectiv nu-mi face placere.
Pfuu, Cristina a fost super necajita ca nimeni nu i-a cantat/zis La Multi Ani la ora 12:00.

Narcisa dezamagita de atitudinea unor concurente, in special a Florentinei. S-a gasit o oala cu ciorba stricata.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Doamna Mirela Boureanu Vaida a primit titlul de prezentator al anului la premiile Radar de media. Felicitari doamna Mirela desi am impresia ca a inceput sa devina subiectiva si are protejati desi nu ar trebui sa fie asa. Nu o sa discut din nou despre copilaria trista a lui Florin care il determina sa aiba un comportament agresiv verbal. Pe mine a inceput sa ma lase rece Florin cu tot cu amenintarile lui.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment