Thursday, April 25, 2013

Stefania fosta concurenta Mpfm vrea sa devina Vecina la Neatza

Labels:

Se pare ca emisiunea Mireasa pentru fiul meu i indeamna pe unii sa se indrepte spre televiziune. Dupa ce am vazut ca Ghidarcea Cristina vrea sa devina asistenta la o emisiune matinala locala din Constanta, azi am aflat ca Stefania Catana vrea sa devina asistenta la Neatza, emisiune matinala difuzata pe Antena 1.

Nu stiu exact ce presupune. Nu urmaresc nici Neaza si nici nu stiu cum e cu castig-urile astea. Stiu ca trebuie sa se inscrie, dupa care trebuie sa acumuleze un numar de voturi cred. Dupa care sunt invitate in platou, ceva de genul ast. Iata ce a scris Stefania pe pagina ei de Facebook

ȘtefaniaCatanăOfficial
Am depasit pragul de 6000 , ce dragut! Insa sunt curioasa cati dintre voi ma placeti cu adevarat, acest lucru reflectandu-se in voturile pe care mi le puteti acorda zilnic: http://neatza.a1.ro/cautam-vecina/alege-372
Oricum va multumesc si va pup! Have a nice day!


A acumulat in jur de 1400 de voturi. Probabil ca asta inseamna mult avand in vedere ca sunt participante cu 3 voturi. 
Iata cum unii se indreapta spre show bizz dupa experiente gen Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment