Thursday, April 25, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 25 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 25 aprilie 2013. Inevitabilul s-a produs. Doamna Luminita s-a suparat din nou pentru ca Andreea si Cornelia sunt foarte apropiate. De altfel, nu o deranjeaza prietenia dintre ele ci doar sa nu mai fie atat de apropiate. Doamna Luminita nici nu mai vorbeste cu Coco.

Florin si Razvan isi continua neintelegerile. Eu am impresia ca Florin se cam plictiseste si atunci il ia pe cate unul in vizor.

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Concurentii au fost la Paintball, Dragos a refuzat sa joace si a stat pe margine, alaturi de mama lui. Cu aceasta ocazie m-am convins definitiv ca doamna Mirela i are ca preferati pe Cornelia si Dragos. Pe mine, Dragos si Cornelia au inceput sa ma oboseasca cu neintelegerile lor. V-am spus ca este doar o chestiune de timp pana cand Dragos si Cornelia se vor desparti.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment