Wednesday, April 24, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 24 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 24 aprilie 2013. Haideti ca avem emisiunea de astazi toata. Dupa cum ma asteptam, Alin este deranjat de prietenia dintre Andreea si Cornelia. Si se pare ca se petrece acest lucru mai ales de cand sunt acele discutii referitoare la trecutul Corneliei. Adevarul este ca de la intrarea in casa Mireasa pentru fiul meu, Cornelia nu a prea reusit sa-si pastreze prietenele. 

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Florin a reusit din nou sa agite spiritele, mai ales de cand a vorbit despre Cristina. Saracul, dupa ce a fost parasit de catre Maria, ce sa faca. A urmat telenovela Dragasani referitoare la trecutul Corneliei. Eu nu voi comenta pentru ca am sarit peste aceste imagini. Mi se pare un circ ieftin.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment