Tuesday, April 2, 2013

Incepand din 2 aprilie, adio cadouri in casa Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Adio cadouri in casa Mireasa pentru fiul meu din salariu si cumparate de staff. Se pot face din bugetul saptamanal de 150 de ron, dar asta inseamna ceva foarte ieftin sau scrisoare acasa si atunci familia trebuie sa cumpere din banii lor lucruri.
De astazi, concurentii nu isi mai pot face cadouri din salariul lunar pe care il primesc.
Asta pentru ca Vanessa a spus ca anumite persoane folosesc acei bani, iar altii nu.
Astfel, doamna Mirela a anuntat ca nimeni nu mai poate folosi banii respectiv. Aici vor avea muilt de suferit cei care au cupluri si obisnuiesc sa-si faca cadouri.
Pentru cei care nu stiau, concurentii au un salariul lunar care le intra in cont, iar dupa 1 an isi puteau ridica banii. Cred ca salariul concurentilor Mireasa pentru fiul meu este cel minim pe economie. Dar sa nu uitam ca ei nu mai platesc nimic acolo.

Eh, in acest sezon, staff-ul a folosit si optiunea de a folosi acei bani. De exemplu, Daca Alin voia sa-i cumpere Andreei 10 rochii, i se taiau din salariul lunar. Asta inseamna ca la sfarsit, avea mai putini bani de incasat.
Ca urmare a nemultumirii Vanessei, de azi nimeni nu mai face cadouri.
Da, cuplurile foloseau mai mult acesti bani pentru cadouri.
Eh, de azi, mai pot face cadouri doar daca primesc de acasa.

Parerea mea? Nici prea multe cadouri nu e bine. Insa ei sunt inchisi in casa, apar zilnic in emisiuni si mai au nevoie de haine. Am observat ca daca poarta de prea multe ori ceva, sunt criticati. Sau daca isi mai imprumuta.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment