Wednesday, April 3, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 3 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 3 aprilie 2013. Emisiunea de dimineata deocamdata. S-a discutat putin despre fostele neintelegeri dintre Lorena si Narcisa. Nu a fost ceva important, se pare ca s-au calmat spiritele. Aici au inceput lucrurile mai interesante.

Florentina a fost acuzata ca intervine in subiecte care nu o privesc. Pe sfarsitul emisiunii, s-a sesizat si Steliana sa spuna ca tocmai Florentina nu crede in cuplul Lorena- George, lucru condamnabil mai ales pentru ca Lorena este prietena ei. Florentina a explicat ca Lorena si George sunt la inceput, este dreptul ei sa aibe inca indoieli. 

Steliana ar trebui sa se abtina. Mai ales ca a inceput cu stangul. Si ma refer aici la minciuna aceea cu Dragos. Pentru ca eu cred ca nu s-a referit la Emil, dar din moment ce Dragos nu i-a raspuns, a dorit sa o dea cotita.


Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. A intervenit din nou Madalina telefonic si s-a luat putin de Florentina care i-a spus ca e un "nimeni". Dupa parerea mea, Florentina i-a inchis repede gura. De altfel, imediat s-a luat si pauza publicitara. Se pare ca familia Stelianei este nemultumita de evolutia acesteia in concurs. Dar nici nu ma mira acest lucru. Deci concurentii Mpfm au avut parte de o petrecere. Cea mai buna chestie a fost ca aceasta petrecere s-a tinut fara mame, care au fost in casa baietilor. S-au distrat concurentii. Dragos iara a stat pe la balcon pana si-a luat perne in cap.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment