Thursday, April 4, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 4 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 4 aprilie 2013. La inceputul emisiunii de dimineata Mireasa pentru fiul meu am avut parte din nou de detalii picate din viata de cuplu a Stelianei. Vad ca nu se potoleste cu dezvaluirile. Nu stiu cat interes mai prezinta. 
Steliana din nou le-a oferit sfaturi Corneliei si lui Dragos. Eu i-as sfatui sa-si vada de treburile lor, mie Steliana nu-mi inspira incredere si inca cred ca este indragostita de Dragos.

Lorena i-a pregatit o supriza culinara lui George.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Florin i-a spus doamnei Maria sa ramana singura in casa si sa se marite deoarece el isi doreste sa plece acasa. Cristina si doamna Emilia s-au certat destul de tare. Tocmai de aceea Cristina a recunoscut ca doreste sa paraseasca competitia Mireasa pentru fiul meu deoarece nu se intelege cu doamna Emilia si sunt prea multe tensiuni in casa. Asa s-a terminat si emisiunea, in tensiuni.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment