Monday, April 8, 2013

Mama lui George a intrat in casa Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Mama lui George a intrat in casa Mireasa pentru fiul meu insa nu ca si concurenta cu drepturi depline. Aveti la dispozitie timp pana sambata sa votati daca mama doriti ca mama lui George sa devina concurenta cu drepturi depline. Sau bineinteles ca puteti ca aceasta sa nu intre.

Toti concurentii din casa Mireasa pentru fiul meu au fost de acord ca aceasta sa intre in casa Mireasa pentru fiul meu. Insa telespectatorii sunt cei care decid. Astfel, puteti vota pe site-ul voteazamireasapentrufiulmeu daca doriti sau nu ca mama lui George, doamna Cristina sa devina concurenta.


Sunt multi care vor vota Nu, vor considera ca nu este corect. Mai ales ca George a fost de doua ori pe locul 1 doar prin intermediul site-ului de voturi, nu si prin SMS. 

Au mai fost cazuri in care mamele au intrat ulterior. Un exemplu recent ar fi mama lui Catalin Movileanu. Plus ca au intrat ulterior si alti fosti concurenti din alte editii.

Ramane sa vedem la Gala Mireasa pentru fiul meu din 13 aprilie 2013 daca mama lui George va ramane permanent in casa Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment