Monday, April 8, 2013

Maria, prietena lui Florin si-a sters contul de Facebook

Labels:

Se pare ca Maria, prietena lui Florin a cedat si si-a sters contul de Facebook. Adica nu cred ca i-a spart cineva contul sau chestii de genul. Eu o aveam la prieteni si astazi am vrut sa ma uit cum comenteaza ce s-a intamplat sambata in Gala Mireasa pentru fiul meu.

Si supriza. Maria nu mai are cont de Facebook. Asa am facut si eu cand m-am suparat pe cineva. Ideea este ca Maria primea foarte foarte multe comentarii referitoare la Florin. Probabil a primit si comentarii rautacioase, s-a saturat, si-a sters contul de Facebook si acum isi vede linistita de treaba.

Eu ma astept ca Florin sa faca un gest necugetat cat de curand. Si asta pentru ca stiu ce inseamna sa fii innebunit dupa cineva. Chiar daca Maria l-a asigurat pe Florin ca-l asteapta, totusi el este inchis si ea este afara.


Tind sa cred ca Maria vrea sa ia o pauza. E stresant sa primesti zilnic tot felul de mesaje, chiar daca probabil s-a gandit ca vor fi presiuni asupra ei.

Sunt sigura insa ca cei din staff o vor contacta pentru a-l linisti pe Florin. Inainte ca acesta sa sara gardul.






Articole similare:






1 comments:

  1. Asa este ,Maria nu mai are cont pe facebook,si eu am dorit sa discut cu ea mai ales ca azi a venit acel mesaj ,chipurile din partea familiei ei,ieri a venit un alt mesaj semnat Maria - studenta imi doream sa aud de la ea cum comenteaza si pauza nu am mai gasit nici un cont.Cred ca din cauza presiunilor unora care nu au ce face in timpul liber. si e pacat.

    ReplyDelete