Thursday, April 11, 2013

Maria nu mai vrea sa auda de Florin

Labels:

Va spuneam ca Maria Popescu, iubita lui Florin din club si-a sters contul de Facebook. Ei bine, ma gandeam ca ceva s-a intamplat. Astazi, pe contul de Facebook al lui Florin, a scris verisoara lui, Mirabela.
Mirabela este foarte dezamagita de Maria. Maria nu mai vrea sa auda de Florin. Si o acuza ca doar a vrut sa apara lutin pe la televizor.

Maria a declarat ca se simtea presata de fanii lui Florin, probabil de aceea si-a sters contul de Facebook. Mirabela, in mesaj, spunea ceva de fostul prieten al Mariei, dar eu nu stiu ce sa mai spun. 

Chestia este ca de multe ori lucrurile astea ce se petrec in cluburi, nu prea dureaza. 

Iata ce a scris Mirabela pe Facebook:



Ciobanica Florin
Buna ziua!!Sunt Mirabela Drăghiceanu,verisoara lui Florin!Vad ca toata lumea intreaba ce s-a intamplat cu Maria!Din pacate,Maria ne-a dezamagit,pe noi,familia lui Florin!S-a dovedit a fi o fata imatura si iresponsabila care a vrut sa apara un picut pe la tv:)Maria a spus ca se simtea presata de dvs,sustinatorii lui Florin si ca a decis sa stea in umbra,sa nu mai dea explicatii nimanui!Mi-a mai spus,dupa nenumaratele mele incercari de a lua legatura cu ea,ca e treaba ei ce face si ca vrea sa fie lasata in pace!!Nu stiu ce i-am facut noi sau Florin!Probabil totul are legatura cu fostul ei prieten,cred ca si-a adus aminte ca-l iubeste pe el,chiar daca s-au despartit din cauza repetatelor batai pe care le lua!Cu parere de rau,va spun dar sunt profund dezamagita!

Maria nu mai vrea sa auda de el. Nu mai vrea sa fie cu Florin. Mult a durat.
Eu sincer nici nu vreau sa-mi imaginez cum va reactiona Florin.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment