Thursday, April 11, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 11 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 11 aprilie 2013. Se pare ca pana la urma Dragos si Cornelia au luat cina impreuna. Cina cu ocazia careia Cornelia i-a spus lui Dragos ca Samir i-a transmis o asteapta afara, dar ca pe ea nu o intereseaza. Cei doi nu vor rezista mult impreuna, parerea mea.
Pfff, se pare ca lol, Narcisa a fost iubita lui Samir. Pentru numele lui Dumnezeu.Narcisa spune ca, Cornelia o trateaza cu un aer de superioritate.
Tot ma intreb. Cum s-a intamplat ca dintre o gramada de fete care s-au inscris la Mireasa pentru fiul meu, sa fie doua care au avut acelasi iubit in trecut?
Tot Narcisa spune ca, Cornelia a mintit foarte mult referitor la trecutul ei.



Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Pfoai s-a continuat acelasi subiect. Nu-mi vine sa cred ca Samir a fost si cu Narcisa si cu Cornelia si totusi, cele doua sunt acum in aceeasi competitie. Doamne fereste-ma. Doamna Elena si Razvan au avut din nou mici neintelegeri pentru ca aceasta nu l-a lasat sa-si spuna punctul de vedere. Doamna Emilia, Cosmin si Cristina erau mai bine azi. Dar Cristina tot isi doreste sa plece.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment