Monday, April 15, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 15 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 15 aprilie 2013. Steliana, Florin si Andrei sunt propusi spre eliminare pe site-ul voteazamireasapentrufiulmeu.ro. Cel mai mult imi doresc sa plece Steliana si apoi Andrei. Chiar nu le mai vad rostul in casa.
Razvan si doamna Elena au inca mici neintelegeri. Problema la ei este la comunicare cred. Si Alin dar si Razvan considera ca baietii danselor i cenzureaza. 
Doamna Luminita spune ca Dragos s-a racit fata de Alin si s-a apropiat de Victor si George.
Acum este bine, sunt curioasa cat va dura pana Coco si Dragos se vor certa.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Am impresia ca nu este toata emisiunea din partea a doua pe site-ul a1. Asa ca azi voi pune emisiunea de pe youtube. Nah, se pare ca Narcisa si Cornelia nu se prea mai inteleg deloc. Din nou s-a discutat despre acuzatiile la adresa lui George cu privire la fosta. Lorena i-a reprosat lui George ca nu spune lucrurilor pe nume, ca nu este mai vehement pentru a nu deranja. Ar trebui sa spuna ferm ca nu a facut asta. A sunat un anume, cica unchiul Mirelei. Dar eu nu inteleg de ce nu se verifica identitatile cand e vorba de subiecte delicate?




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment