Tuesday, April 16, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 16 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 16 aprilie 2013. Imi pare rau ca am pus emisiunea de dimineata destul de tarziu dar din motive personale ma uit destul de rar la emisiuni, cel putin la cele in direct. Sunt relativ dezamagita de anumite chestii.
Steliana are ceva probleme serioase. Sufera de mania persecutiei, nu stiu daca acest lucru nu se datoreaza experientelor pe la manastire.
Eu cred ca va plec sambata viitoare, eu nu am votat-o si nici nu o voi vota.
S-au dat imagini cu concurentii Mireasa pentru fiul meu din parc.
Lorena a insistat mult sa ia si ceilalti concurenti din tortul castigat. Stelianei i-a fost ciuda ca a primit o felie prea subtire. Doamne, mah fata.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00.Tatal lui Razvan este afectat de neintelegerile dintre doamna Elena si Razvan. De parca nu am stii si noi chestia asta. Desi se scormoneste in trecutul concurentilor si se incearca discreditarea lui George, Lorena inca este langa el si asta este cel mai important. Foarte multe nu mai am de comentat.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment