Thursday, April 18, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 18 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 18 aprilie 2013. Nu stiu ce se intampla cu Dragos si Cornelia. Dragos a reactionat chiar bine in urma interventiei lui Samir de sambata. Ca deh, poate ne asteptam multi la alta relatie. Poate cei doi chiar au decis sa faca sa mearga aceasta relatie.
Acum au aparut probleme intre Narcisa si Cornelia. Ma asteptam la acest lucru. Am o vaga impresie ca Narcisa se hraneste din conflictele cu alti concurenti Mireasa pentru fiul meu.

Concurentii au luat lectii de dans. Slava Domnului, au facut miscare, unii s-au ingrasat destul de mult.

Mai jos este si emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 18:00. Se pare ca inca nu s-a incheiat subiectul cu George si fosta iubita. Steliana nu se mai opreste. Se indragosteste de x, apoi de y. Urla, se isterizeaza. Toata lumea are ceva cu ea , nimeni nu face curat in casa Mireasa pentru fiul meu. A venit Steliana sa faca militarie. Sper sa plece sambata. Aveti mai jos imaginile, nu am putut sa ma uit la toata emisiunea.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment