Friday, April 19, 2013

Steliana a avut o criza de nervi

Labels:

Da, ieri am putut sa o urmarim in toata splendoarea ei. Stateam si ma gandeam acum cateva zile care este de fapt problema Stelianei. Faptul ca a fost refuzata de Razvan, Dragos si Emil? Dupa ce a facut isteriile alea referitoare la Emil, ea inca se mai gandeste la el. Omul i-a spus clar sa nu-l mai caute niciodata.

Ieri, m-am simtit cam rau. Am zis sa stau sa ma uit putin la emisiune. Cand colo, dau peste crizele de nervii ale Stelianei. Urlete si tot tacamul. Fata asta nu poate sa vorbeasca frumos sau sa fie feminina. Si nici nu se va schimba niciodata. Pana si familia ei stie stie cum este si nici macar nu sunt mirati de iesirile ei.

Sper ca totusi daca aceasta emisiune, Mireasa pentru fiul meu a devenit prea stresanta pentru ea si daca tot nu-i mai suporta pe concurenti, sa plece sambata acasa si sa-si faca viata dupa cum doreste. M-am saturat de urlete, tipete si ironii. Am inteles-o cat am inteles-o dar deja este prea mult.






Articole similare:






0 comments:

Post a Comment