Tuesday, April 2, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 2 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 2 aprilie 2013. Emisiunea de azi nu mai este o farsa. Dar puteti sa votatil farsele celor doua echipe pe Mireasa pentru fiul meu Facebook oficial. 
S-a ajuns sa se discute si despre Andrei. Ma asteptam sa se ajunga aici. Andrei, vrea o relatie serioasa cu Luiza, fata pe care a intalnit-o in club. Dar totodata vrea sa ramana in casa Mireasa pentru fiul meu. Florentina  a spus ca Andrei minte. Si ca s-a folosit de anumite chestii pentru a ramane in casa Mireasa pentru fiul meu. El vrea doar bani si faina. Vrea sa ramana in casa pentru bani, eventual sa iasa in vara si sa fie cu Luiza.

Si Vanessa a spus ca Andrei are strategii pentru a ramane in casa.
George i-a pregatit Lorenei o cina. A cumparat si doua lantisoare, din acelea cu inimi care se rup in doua. Si s-a declarat foarte fericit. Frumos material.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 2 aprilie, ora 14:00. S-a discutat despre Marele Premiu. Florin a spus ca persoane precum Flori, Razvan sau Andrei stau in competitie pentru bani. Razvan a punctat ca desi nu ar cuplu, nu vrea sa renunte. Ai intrat in hora, joci. Nah, ca Vanessa a declarat ca regulile concursului nu se aplica in mod egal. Adica regula fumatului. Nu au voie sa stea mai mult de 2 persoane in acelasi timp la fumoar. Si au fost cinci, doar ea si Narcisa au fost penalizate. Vanessa a declara ca UNII CONCURENTI SUNT FAVORIZATI IN CONCURS. Si cu aceasta ocazie am aflat ca este primul sezon in care concurentii isi pot cumpara cadouri din salariul lunar. Astfel, li s-a interzis acest drept si celor care l-au folosit. Azi, am mai aflat alt secret. Se fura!!!!!!!!!!!!!Se fura in casa Mireasa pentru fiul meu. De la tigari si pana la chiloti:)))))))))))))




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment