Monday, April 1, 2013

Alin a sarit gardul casei Mireasa pentru fiul meu ?

Labels:

Alin a sarit gardul casei Mireasa pentru fiul meu? Sau este o farsa de 1 aprilie? Inca nu ne-au anuntat ce s-a intamplat exact. S-au difuzat niste materiale in care Alin a facut niste gesturi aiurea si apoi a fost filmat cand a sarit gardul casei Mireasa pentru fiul meu.
Alin nu a fost in emisiune nici azi dimineata si nici de la ora 14:00. Doamna Mirela a spus ca ne va anuntat totusi ce s-a intamplat.


Insa eu il stiu pe Alin. Alin este destul de calculat si desi a mai spus ca va sari gardul, nu cred ca a facut acest lucru pentru ca nu avea de ce.
Astazi, este 1 aprilie deci eu tind sa cred ca totul este o farsa de 1 aprilie. Probabil ca pana la sfarsitul emisiunii vom afla ce s-a intamplat ieri.

Deci nu intratI in panica. Eu m-am speriat de dimineata, apoi mi-am adus aminte ca este ziua pacalelilor azi.







Articole similare:






0 comments:

Post a Comment