Monday, April 1, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 1 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 1 aprilie 2013. S-a anuntat un eveniment neprevazut. Cum ca Alin ar fi sarit gardul, de fapt el nici nu a participat la emisiunea de dimineata. Eu cred ca este o farsa de 1 aprilie. In emisiunea de dimineata s-au difuzat ceva materiale cu Dragos si Cornelia care au avut un conflict referitor la Razvan. Dragos a spus ca Razvan nu-si va gasi jumatatea in casa Mireasa pentru fiul meu.
Florentina spune ca Steliana este putin geloasa ca Razvan nu-i acord atentie. Cam atat pentru emisiunea de dimineata.

Emisiunea Mpfm din 1 aprilie 2013 de la ora 14:00. Dupa cum ma asteptam, lucrurile "grave " care s-au intamplat azi in casa au fost farse de 1 aprilie. Doua echipe au pus in scena cele doua farse. Este vorba despre Echipa nr. 1! Echipa este formata din Alin, Andreea, Florin, Cornelia, Vanessa si Luminita! si echipa nr.2 Echipa este formata din Cristina, Cosmin, Razvan, Florentina, Steliana, Lorena, George si Emilia! Puteti vota cele doua farse AICI. Din cate am citit, unora le-au placut farsele, altele nu le-au gustat, considerand ca sunt cam violente. Eu am stiut de azi dimineata ca sunt farse. Unii chiar au crezut ca sunt reale si au plans. Aveti timp pana vineri sa votati cele doua echipe Mireasa pentru fiul meu pe pagina oficiala Facebook. Cei care vor avea cele mai multe Like-uri, vor castiga un tort si o plimbare in parc cu bicicleta.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment