Friday, April 5, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 5 aprilie 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 5 aprilie 2013, de la ora 12:00. Din fericire, Cristina si Cosmin sunt bine. Ma asteptam sa fie ceva tensiuni intre ei dupa emisiunea de ieri. Alin si Andreea iarasi au avut mici conflicte legate de glume. Cred ca mai bine ar fi sa nu isi mai faca glume.
Of, din nou reprosuri intre Cornelia si Dragos. Cornelia i-a reprosat lui Dragos ca a ras in timp ce ea pregatea farsa de 1 aprilie. In direct, cei doi s-au certat, au ridicat tonul. Sincer va spun ca efectiv m-am saturat sa-i vad pe cei doi certandu-se.

Cristina s-a suparat pe Cosmin fiindca a udat-o pe Vanessa cu apa.


Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00, din 5 aprilie 2013. Azi dimineata Cosmin si Cristina erau bine. In emisiunea de la ora 14:00 a declarat ca nu mai doreste sa fie cu Cosmin si ca e mai bine sa se desparta ca sa nu mai sufere doamna Emilia. Si in plus a spus ca-si doreste sa paraseasca competitia Mireasa pentru fiul meu. Lorena i-a pregatit o masa lui George si i-a declarat ca-l adora si ca-i multumeste ca a aparut in viata ei. Alin, George, Victor au facut farse si s-au distrat :)).




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment