Thursday, May 30, 2013

Cornelia i-a trimis un mesaj fostului iubit, Nicu - asta a declarat Madalina

Labels:

Astazi am aflat faptul ca, Cornelia i-ar fi trimis un bilet fostului iubit, Nicu prin intermediul altor concurentii. Madalina, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu a rupt tacerea si a declarat pe Facebook ca, Cornelia isi bate joc de Dragos pentru ca i-a inmanat un bilet pentru iubit, Nicu.

Madalina a declarat pe Facebook ca a primit un bilet cu numarul lui Nicu (de la Cornelia) si ca avea un anumit mesaj pentru el. Biletul a ajuns la Nicu insa acesta nu vrea sa intervina.
Iata ce a spus Madalina pe Facebook:

Isache Maria Mădălina
Plang de nervi de cand am vazut emisiunea de la 12:00. Oare cum poate Cornelia sa minta atat?! Am avut bun simt si nu am spus nimic pana acum , pentru ca tineam la ce a mai ramas din prieteni noastra. Mama cand a vazut ce se intampla in gala , a sunat si a spus tot ce stia de la mine. Staff-ul a vrut sa ma sune ca sa intru in direct si sa confirm . Nu am vrut , pentru ca nu eu aruncasem pastila. Nici cu mama nu am fost de acord pentru ceea ce facuse. Da , Cornelia mi-a lasat un bilet cu numarul lui Nicu , dar , mesajul a fost altul pentru el. Inca mai are tupeul sa isi bata joc de Dragos. Sa spuna adevarul si sa iasa din casa. Isi bate joc si de Nicu si de Dragos in acelasi timp. De asta m-a dezamagit si nu am mai sustinut-o . Nu am vorbit urat de ea pe internet , doar am spus ca sunt dezamagita. Nu sunt singura persoana prin care i-a transmis mesaje fostului. Pai tot eu sunt javra cum ma face toata lumea de 2 zile incoace ?!

Isache Maria Mădălina
O sa se rezolve sambata

Se pare ca o sa aflam mai multe detalii sambata. Insa daca e adevarat, nu e corect ce se intampla.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment