Thursday, May 30, 2013

Mireasa pentru fiul meu din 30 mai 2013

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 30 mai 2013 mai jos. V-am spus ca voi fi mai activa zilele acestea si sper sa ma tin de cuvant. Cornelia extrem de suparata, cred ca momentele acestea se intampla destul de des.  Andreea considera ca a gresit pentru ca nu i-a oferit dreptul de protectie pentru Victor. Eu consider ca nu a gresit, fiecare concurent Mireasa pentru fiul meu ramane in casa prin intermediul propriilor fani.

Dragos si Cornelia sunt tot suparati, acum vin si regretele. Mai multe in emisiunea de la ora 14:00


Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Se pare ca pana la urma Dragos are regrete foarte mari pentru ca a facut un cuplu cu domnisoara Cornelia si putea sa aleaga alta fata. Se pare ca George nu are incredere in Florentina si nu este de acord ca Lorena sa discute cu ea despre relatia lor. George, Lorena si Florentina i-au pregatit o mica cina doamnei Cristina cu ocazia zilei de nastere.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment