Tuesday, May 28, 2013

Votati perechea Mireasa pentru fiul meu pe care doriti sa o trimiteti intr-o aventura

Labels:

Timp de o saptamana puteti sa votati cuplul favorit Mireasa pentru fiul meu pentru a castiga o aventura extraordinara. Se pare ca doua perechi vor petrece o saptamana departe de casa Mireasa pentru fiul meu. Vor merge intr-un loc rustic, intr-o casa parasita, departe de ceilalti concurenti. 

Dupa cum am mai spus intr-un articol, eu am lipsit o perioada. Am revenit. Nu stiu cat de buna este ideea aceasta cu excursia departe de camere si ceilalti concurenti, dar probabil ca va fi o aventura. Puteti sa-i votati pe concurentii Mireasa pentru fiul meu pe care doriti sa-i trimite-ti in excursie, pe pagina oficiala Mireasa pentru fiul meu dar si pe site-ul voteazamireasapentrufiulmeu.ro. 

La acest concurs participa urmatoarele perechi:

Cristina si Cosmin
Alin si Andreea
Lorena si George
Dragos si Cornelia
Florentina si Razvan.


Se pare ca Florin va sta acasa. Asa ca mai aveti timp sa votati pana sambata perechea favorita deoarece stiu ca astfel se va vota.

Rezultate partiale pe Facebook:
Locul 1. Lorena si George - 42.000 Like-uri
Locul 2. Alin si Andreea  - 38.000 Like-uri
Locul 3. Cristina si Cosmin - 27.000 Like-uri.

Voi cum votati?




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment