Tuesday, May 28, 2013

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 28 mai 2013

Labels:

Rezumatul si imaginile emisiunii Mireasa pentru fiul meu din 28 mai 2013. Nu am mai postat o vreme, am avut un program foarte incarcat insa acum voi face rezumatele zilnice si voi uploada si imaginile. Mi-au lipsit concurentii Mireasa pentru fiul meu in acest timp.
Am constat cu uimire ca, Cristina a fost la cumparaturi desi a spus ca nu va merge.
Se pare ca totusi lucrurile au ramas neschimbate intre Dragos si Cornelia chiar daca am lipsit o vreme, se cearta si se impaca. Cei doi chiar au avut o mica divergenta in direct. Nu stiu daca cei doi vor rezista asa pana la final.

Doamna Elena si Razvan inca si-au facut reprosuri. Urmeaza si imaginile de la ora 14:00.
Emisiunea de la ora 14:00. Sunt stupefiata!Narcisa a sarit gardul casei Mireasa pentru fiul meu si a fost prezenta in emisiunea de azi. Se pare ca ea petrece timpul cu Victor unde si doarme de altfel. Si ea a avut cateva de comentarii la adresa lui Razvan, a Lorenei, puteti sa le vedeti in emisiunea de mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment