Friday, May 17, 2013

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 17 mai 2013 - rezumat, video

Labels:

Aveti mai jos emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 17 mai. Din pacate, din motive medicale, am facut o pauza in a urmari emisiunea mea preferata. Cu aceasta ocazie imi cer scuze si sper sa mai vizitati blogul meu pentru a fi la curent cu ultimele stiri.
Se pare ca in casa Mireasa pentru fiul meu au izbucnit ceva conflicte. Se pare ca dupa ce Cornelia a avut discutii cu Narcisa, a urmat si Lorena.
Ieri am urmarit putin si am ramas consternata cand am vazut ca Lorena si George s-au certat, ea a si plans. Dar se pare ca astazi cei doi sunt bine si ma bucur foarte mult.
Doamna Elena si Razvan au din nou probleme cu Florin. Sau invers, Florin cred ca are o problema cu Razvan. De fapt, a si recunoscut.
Revin cu emisiunea de la ora 14:00.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Se pare ca Narcisa vrea sa-i demaste pe cei falsi din casa. Pe mine nu m-a convins absolut deloc. O telespectatoare a sunat si a spus despre tatal lui Alin ca a fost implicat intr-un dosar penal si a facut inchisoare. Alin a confirmat, asta a fost acum 11 ani, pentru ultraj. Doamna Luminita s-a suparat foarte tare. Alte discutii si imagini, mai jos.




Articole similare:






1 comments:

  1. LIKE Lorena si George —>>
    https://www.facebook.com/Mireasapentrufiulmeu/posts/492764867461596

    ReplyDelete