Thursday, November 17, 2011

Scrisoarea Elenei catre concurenti

Labels:

In cazul in care nu ati fost atenti la scrisoarea Elenei, trimisa azi in emisiune, o aveti mai jos. Ce concluzii am tras eu? Elena sufera enorm ca a fost eliminata si ca isi doreste nespus sa reintre in casa Mireasa pentru fiul meu. Au mai fost cazuri si la editiile trecute, cand anumiti concurenti au avut ocazia de a reintra in casa.



"Dragă producţie "Mireasă pentru fiul meu",

Vreau să vă mulțumesc pentru că mi-aţi ascultat povestea şi m-aţi făcut să-mi deschid inima.
Visul meu de a deveni concurentă la "Mireasă pentru fiul meu" începea acum două luni să prindă culoare. Însă, aşa cum a început, s-a şi spulberat. Nici eu nu înţeleg ce m-a împiedicat să mă comport aşa cum am simţit. Îmi e foarte greu să-mi accept greșeala, acum poate că avea cine să-mi zâmbească şi să-mi spună că totul va fi bine.

Regret enorm de mult că nu am afirmat niciodată ceea ce-mi dicta sufletul, dar pun totul pe seama destinului şi pe faptul că nu am avut ocazia de a-l cunoaşte mai bine pe EL. Pe Cătălin. Îmi doream enorm de mult să-l descopăr.

Lacrimile mele nu contenesc nicio secundă să curgă, timpul stă apăsător, parcă se prelinge dintr-un pahar crăpat.
Oare ce îmi doresc acum? Nu este greu de spus. Omul este supus greşelilor şi toţi avem nevoie de a doua şansă. Sper să am şi eu parte de o a doua şansa în competiţie.
Stiu că toate trec în lumea asta, dar nimic nu trece fără să lase urme. Primind o a două şansa voi putea afirma că am realizat că-n viaţă nu totul e în culori... curcubeul apare întotdeauna după multe ploi.

Mesaj pentru concurenţi: Stampiluţa vă iubeşte enorm de mult şi veţi rămâne întotdeauna în sufletul meu. Vă urmăresc tot timpul din faţa televizorului. Vă pupacesc pe toţi!"




Articole similare:






1 comments:

  1. Da, dupa razboi multi viteji se-arata,trebuia sa-si spuna punctul de vedere cand era in casa alaturi de toti , nu acum dupa ce-a iesit a citit tot, a aflat tot, si-a incarcat bateriile si gata vrea inapoi, nu-i corect poate vor si altii sa intre in concurs, sa aiba si altii aceasta sansa.

    ReplyDelete