Monday, January 16, 2012

Finala Mireasa pentru fiul meu din 16 ianuarie

Labels:

Finala Mireasa pentru fiul meu din 16 ianuarie. Nu o sa stau cred sa pun imaginile. O sa va las un link unde puteti urmari finala. Nu am putut sa ma uit decat pana la 10 si 20 de minute. Concurentii au trebuit sa schimbe un bebelus, sa-l hraneasca, sa-l schimbe. Dupa ce a umblat saracul copil prin toate mainile, a ajuns intr-un final la Adrian care i-a pus pampers-ul pe dos, copilul a inceput sa planga, echipa formata din Diana si Dragos nu a mai apucat sa faca nimic, a venit publicitatea si eu nu m-am mai putut uita.
UPDATE. Liderul saptamanii a fost Catalin cu 28 %din voturi. El a ales-o pe dna Gabriela sa-l ajute. Pe locul 2 s-a situat Adrian cu 13% din voturi.

Noapte buna




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment